Предавање Хенрија Лабунте о техникама креирања незаборавних визуала у играма и филму, 15.03.2017.

Henry LaBounta (Хенри Лабунта) о техникама креирања незаборавних визуала у играма и филму

Предавање "Learning to see" упознаће вас са најефикаснијим алатима и саветима које можете применити при стварању визуелних ефеката највишег квалитета.

Како препознати да ли видео игра изгледа добро? Први утисак је важнији него што мислите јер одређује у великој мери да ли ће неко заволети игру или не. Креирање визуелно сјајне игре почиње од техника које нашим очима помажу да препознају шта је оно што је чини атрактивном другима.

Захваљујући компанији Nordeus, једној од најуспешнијих компанија за развој видео игара у Европи, и уз подршку организација Mikser House, Нова Искра и StartIT у среду, 15. марта, у просторијама Mikser House-а, са почетком у 18h сви заинтересовани имаће прилику да чују предавање Хенрија Лабунте, чувеног арт директора са више од 25 година искуства у играма, визуелним ефектима, филмској индустрији, анимацији и телевизији.

Током предавања биће представљене технике које ће вам омогућити да учините ваше игре визуелно привлачним. Сазнајте тајне успеха филмова попут Minority Report, Mission Impossible 2 и Star Trek VII Generations. Или, ако сте у индустрији игара, сигурно ће вас интересовати да сазнате шта је то што је игре као што су Need for Speed Hot Pursuit, NBA Street,  Need for Speed Most Wanted и Burnout Paradise учинило незаборавним хитовима.

“Напредак технологије последњих година доводи до невероватног раста визуелног квалитета игара. То природно подиже очекивања корисника за сваки следећи производ на тржишту, било да је креиран за рачунаре, конзоле или мобилне телефоне. Желећи да допринесемо дељењу знања, умрежавању и унапређењу дигиталне креативне заједнице у Србији, изузетно ми је драго што имамо прилику да чујемо искуства једног од највећих светских стручњака у својој области”, изјавио је Daryl Clewlow, Head of Art у компанији Nordeus.

Уколико желите да се пријавите за предавање, молимо посетите следећи линк https://goo.gl/forms/u8gbctCyJ6Muc5j02.

Пријаве ће бити отворене до 14. марта, број места је ограничен.

Хенри Лабунта, кратка биографија:

Хенри Лабунта је започео своју каријеру у Њујорку бавећи се анимацијом и радећи у адвертајзинг и TV индустрији пре него што је прешао у филмску и индустрију дугометражне анимације. Током свог рада у филмској индустрији имао је прилику да ради на визуелним ефектима за филмове као што су Minority Report, Mission Impossible 2, The Prince of Egypt, Star Trek VII Generations, Casper и Twister, захваљујући коме је награђен чувеном BAFTA наградом и био номинован за Оскара у категорији визуелних ефеката.

Након феноменалних остварења у филмској индустрији, Хенри је наставио своју каријеру у индустрији игара, као Senior Art директор у компанији Electronic Arts са игром SSX3. Своје ангажовање у овој компанији окончао радећи на игри “Need for Speed Hot Pursuit” за Criterion Games. Неке од игара на којима је оставио свој печат укључују наслове као што су Skate, Skate 2, NBA Street, Need for Speed Hot Pursuit 2, Need for Speed Most Wanted, Burnout Paradise и многе друге игре компаније EA Sports. Поред ангажмана у компанији EA Sports, Henry је такође био на позицији Senior Art директора у компанији Zynga и Partner/Senior Art директор у компанији Microsoft Studios где је радио са Xbox One launch тимом и неколико интерних тимова задуженим за игре. Уз то, такође је и председник локалног управног одбора асоцијације ACM SIGGRAPH у Сан Франциску.


Нажалост није могуће оставити коментар.

Вести и дешавања


Активности на семинарима

све вести