Zadatak M1 - Napredni kalkulator Napraviti program koji omogućava unos kompleksnijih matematičkih izraza, i njihovo izračunavanje. Ukoliko izraz zavisi od promenljivih x i y (ili samo jedneod njih), omogućiti iscrtavanje 2D i 3D grafika funkcija, kao i izračunavanje određenog integrala date funkcije, po datim promenljivim. Zadatak M2 - Kompresija slika koristeći DCT JPeG kompresuje sliku koristeći diskretnu kosinusnu transformaciju (DCT). Implementirati sopstveni format kompresije na istoj osnovi. Implementirati i program koji konvertuje taj format zapisa u PNG, i obratno. Zadatak M3 - Filtriranje zvučnih signala korišćenjem DFT Napisati program koji sa mikrofona, ulazne linije ili iz fajla učitava zvučni zapis, filtrira ga po frekvencijama koje korisnik zadaje i dobijeni rezultat pušta preko zvučnika. Zadatak M4 - Geometrijski konstruktor (Euklidska ravan) Napisati program koji za zadati opis geometrijske konstrukcije istu iscrtava. Omogućiti pomeranje iscrtanih objekata tako da konstrukcija i dalje bude korektna. Zadatak M5 - Geometrijski konstruktor (Hiperbolicka ravan) Napisati program koji za zadati opis geometrijske konstrukcije istu iscrtava. Omogućti pomeranje iscrtanih objekata tako da konstrukcija i dalje bude korektna. Hiperboličku ravan predstaviti u Poenkareovom modelu. Zadatak R1 - Simulacija rada procesora sa jednostavnim asembler jezikom Napraviti jednostavan simulator procesora sa proizvoljnim brojem registara. Program treba da omogućava izvršavanje programa liniju po liniju unapred i unazad. Zadatak R2 - Projektovanje i simulacija integrisanih kola Napraviti program koji omogućava iscrtavanje jednostavnih integrisanih kola. Pored iscrtavanja, program računa izlaz za zadat ulaz. Zadatak G1 - Klasično potapanje podmornica Implementirati igru potapanja podmornica gde dva igrača igraju jedni protiv drugih preko mreže ili kompjutera. Zadatak G2 - Fizički realno potapanje podmornica Brodovi se postavljaju proizvoljno, ne na diskretizovanoj mreži kao što je to slučaj sa klasičnom igrom (i rotacija je proizvoljna). Eksplozije koje se dese na vodi proizvode talase koji pomeraju brodove od eksplozije. Ako se usled pomeranja brodovi sudare, na mestu sudara se stvara nova eksplozija. Brod tone ako je više od 70% njegove površine uništeno eksplozijom. Zadatak G3 - Dame Implementirati igru dama gde dva igrača igraju jedni protiv drugih preko mreže ili kompjutera. Zadatak G4 - Sah (uz koriscenje nekog postojeceg endzina) Implementirati igru šah gde dva igrača igraju jedni protiv drugih preko mreže ili kompjutera (koristeći neki postojeći endžin poput GNU Chess). Zadatak G5 - The Incredible Machine Implementirati igru nalik na The Incredible Machine Zadatak G6 - Chainz 2 Relinked: Implementirati pojednostavljenu verziju igrice Chainz 2 Relinked: http://zone.msn.com/en/chainz2/default.htm Zadatak D1 - Softver za organizaciju biblioteke knjiga Zadatak D2 - Rečnik Zadatak D3 - Lični planer studija Student za svaku godinu može da unese: - predmete koje sluša - obaveze koje ima (testovi, kolokvijumu, seminarski, pismeni/usmeni ispit ...) - za svaku obaveze broj poena koje moĹľe da osvoji, kao i broj poena koje je osvojio - datum i vreme održavanja obaveze ili rok do kada može da je završi - komentar vezan za obavezu - ocenu koju je dobio - potrebna literatura - nastavnik - komenta vezan za predmet Potrebno je omogućiti prikaz svih predmeta i ocena koje je student dobio, trenutni prosek, prosek po godini,... Omogućiti opciju da student predvidi koji bi proske mogao da ima zavisno od ocena koje bi mogao da dobije, ili da se unese prosečna ocena koju bi želeo da ima i na osnovu nje da se prikaže spisak ocena koje bi trebao da dobije na nepoloženim ispitima. Kada se program pokrene potrebno je izlistati obaveze po sortirane po datumu ili nekom drugom zadatom kriterijumu.